середа, 4 грудня 2019 р.

Фасилітативна роль учителя фізики та математики при формуванні ключових компетентностей здобувачів освіти


Нові завдання сучасної освіти вимагають від учителя виконання багатьох різних ролей. Тому педагог проводить трансформацію набутих ним знань та вмінь на учня за новими принципами, формами та методами. Для цього існує безліч педагогічних інновацій – процес поширення, створення нових засобів навчання, які використовуються учителем для розв’язання тих педагогічних проблем, які до цього часу розв’язувались по-іншому. Із метою вдосконалення професійної компетентності та методичної грамотності педагогів 28 листопада 2019 року на базі Жалинської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів було проведено засідання семінару-практикуму учителів фізики та математики з теми «Розвиток дослідницьких навичок учнів на уроках фізики та математики через впровадження компетентнісного навчання та педагогіки партнерства». 
Тема  «Розвиток  дослідницьких навичок учнів через впровадження компетентнісного навчання та педагогіки партнерства»
Теоретична частина
Педагогічний коучинг
1.      Нові професійні ролі і завдання сучасного вчителя в контексті Концепції НУШ
                                         Захожа К.І., вчитель математики Перетоцької ЗОШ
2.      Теоретичні основи дослідницького методу навчання.
                                       Волинець І.М., вчитель математики Перетоцької ЗОШ
3.      Формування дослідницьких умінь учнів через використання методу «Кроссенс» на уроках математики і фізики.
     Вашай Ж.В., вчитель математики і фізики Костопільської ЗОШ №3
4.      Дослідницька діяльність як засіб реалізації наскрізних ліній ключових компетентностей.
                                Мельничук  Л.В., вчитель математики і фізики       
                                Пеньківської ЗОШ І-ІІ ступенів
Практична частина

1.        Метод проектів як одна із форм організації дослідницької діяльності на уроках фізики. Урок фізики  у 7 класі.
                                             Волинець А.А. Вчитель математики і  
                                             фізики Жалинської ЗОШ І-ІІ ступенів
2.        SWOT-аналіз впровадження дослідницького методу навчання
                                     Савчук В.С. – методист РМК
3.        Підведення підсумків.
Волинець І.М., - керівник семінару- практикуму
Савчук В.С. – методист РМК
Бондарчук М.Я. – методист РМК





Немає коментарів:

Дописати коментар