Учителі інформатики району
постійно у творчому русі. 26 лютого 2020 року на базі Костопільської
загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 проведено засідання
семінару-практикуму вчителів інформатики із теми «Пошук нових форм організації
освітньої діяльності вчителя на уроках інформатики в контексті школи
компетентностей XXI століття».
До розкриття тематики долучилися вчитель Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Корнійчук І.В. із виступом «Формування дослідницьких умінь учнів через використання методу «Кроссенс» на уроках інформатики» та вчитель Гутянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Гошовська О.М. із виступом «Технологія розвитку критичного мислення: багаторівневе опитування за таксономією Блума. Метод «Кубик Блума»».
До розкриття тематики долучилися вчитель Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Корнійчук І.В. із виступом «Формування дослідницьких умінь учнів через використання методу «Кроссенс» на уроках інформатики» та вчитель Гутянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Гошовська О.М. із виступом «Технологія розвитку критичного мислення: багаторівневе опитування за таксономією Блума. Метод «Кубик Блума»».
У ході майстер-класу з можливостями використання онлайн підручника на
уроках інформатики познайомила педагогів учитель Великолюбаської загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів Дмитрук О.В. При роботі з онлайн підручником вона
практично розкрила шляхи формування навичок ХХІ століття – роботи в команді,
комунікації, вміння висловлювати власні думки та приймати рішення, продемонструвавши
урок в 6 класі з теми «Об’єкти. Поняття події. Види подій». Також учителі
району мали можливість ознайомитись з особливостями використання Google
додатків на уроках інформатики (питання підготував Сичугов В.Г., учитель
Костопільської загальноосвітньої школи №3 І-ІІІ ступенів).
Під час роботи семінару-практикуму методистом Костопільського РМК
Вікторією Савчук надано експрес-інформацію про підсумки ІІ та ІІІ етапів
Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики та інформаційних технологій у
2019-2020 н.р., про участь учнів у Малій академії наук, конкурсах з
інформатики, проведення Дня безпечного Інтернету та особливості підвищення
кваліфікації педагогічних працівників.
Творча і невимушена атмосфера заходу сприяла глибокому розумінню та
опануванню педагогами нових форм організації освітньої діяльності на уроках
інформатики.
Немає коментарів:
Дописати коментар