понеділок

Відеоконференція для вчителів математики закладів загальної середньої освіти Костопільського району


22 травня 2020 року відбулося онлайн-засідання  методичного об’єднання для вчителів математики закладів загальної середньої освіти з теми «Організація узагальнюючого повторення знань з математики та підбиття підсумків навчального року в умовах освітніх змін».
Під час відеоконференції презентовано досвід організації дистанційного навчання, зокрема за допомогою вебсервісів Classroom, Padlet, Zoom, обговорено особливості оцінювання в умовах дистанційного навчання та опрацьовано рекомендації щодо ведення шкільної документації, зокрема оформлення класних журналів, після прийняття Урядом рішення щодо послаблення карантинних обмежень. Також представлено посібник «Організація дистанційного навчання в школі. Методичні рекомендації», підготовлений МОН України і ГО “Смарт освіта”.

пʼятниця

Творчо, креативно, натхненно!



У цифрову епоху відбувається перехід до моделі освітнього процесу, яка поєднує можливості традиційної та електронної форм навчання. Наш світ — «змішаний», і значна частина нашого повсякдення, у тому числі навчання, у майбутньому проходитиме у віртуальному середовищі. Саме тому 12 березня 2020 року на базі Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 проведено засідання семінару-практикуму вчителів математики та фізики з теми «Впровадження змішаного навчання на уроках математики і фізики у контексті STEM – освіти».

четвер

Нові форми організації освітньої діяльності вчителя на уроках інформатики


Учителі інформатики району постійно у творчому русі. 26 лютого 2020 року на базі Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 проведено засідання семінару-практикуму вчителів інформатики із теми «Пошук нових форм організації освітньої діяльності вчителя на уроках інформатики в контексті школи компетентностей XXI століття».
 До розкриття тематики долучилися вчитель Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Корнійчук І.В. із виступом «Формування дослідницьких умінь учнів через використання методу «Кроссенс» на уроках інформатики» та вчитель Гутянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Гошовська О.М. із виступом «Технологія розвитку критичного мислення: багаторівневе опитування за таксономією Блума. Метод «Кубик Блума»».

Від «школи знань» до «школи компетентностей»


Ми живемо у вік технологій, інновацій і змін, і людині потрібно постійно приймати рішення, аналізуючи величезні потоки інформації. При цьому надважливим є вміння легко та ефективно взаємодіяти з іншими, розуміння важливості навчання протягом усього життя: ми хочемо перейти від «школи знань», де було важливо, який багаж знань дитина здобуде за партою, до «школи компетентностей».
6 лютого 2020 року на базі Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 проведено засідання семінару-практикуму вчителів математики, мета якого поширення досвіду роботи щодо впровадження технології компетентнісного навчання, ознайомлення з глобальним дослідженням освіти PISA та проблемою розвитку педагогічної компетенції при навчанні математики в умовах реформування освітньої галузі.

середа

Фасилітативна роль учителя фізики та математики при формуванні ключових компетентностей здобувачів освіти


Нові завдання сучасної освіти вимагають від учителя виконання багатьох різних ролей. Тому педагог проводить трансформацію набутих ним знань та вмінь на учня за новими принципами, формами та методами. Для цього існує безліч педагогічних інновацій – процес поширення, створення нових засобів навчання, які використовуються учителем для розв’язання тих педагогічних проблем, які до цього часу розв’язувались по-іншому. Із метою вдосконалення професійної компетентності та методичної грамотності педагогів 28 листопада 2019 року на базі Жалинської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів було проведено засідання семінару-практикуму учителів фізики та математики з теми «Розвиток дослідницьких навичок учнів на уроках фізики та математики через впровадження компетентнісного навчання та педагогіки партнерства». 

Сучасний учитель в інформаційно-цифровому суспільстві


Одним із процесів, що характеризують сучасне суспільство є його інформатизація та діджиталізація. Володіння інформаційними технологіями ставиться в один ряд із такими якостями як уміння читати й писати. Сучасний учитель має орієнтуватися у світі інформаційних технологій. З даною метою 31 жовтня 2019 року на базі Костопільської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №4 відбулося засідання семінару-практикуму вчителів математики з теми «Використання хмарних технологій при викладанні математики шляхом створення інтерактивних вправ за допомогою онлайн-сервісів».

вівторок

Готуємось до Бебрас-2019!

Конкурс Бебрас-2019 відбудеться 10-12 листопада 2019 року. Мета конкурсу – популяризація і поглиблення знань з інформатики, інформаційних та комп’ютерних технологій серед учнів, поширення та впровадження національних освітніх технологій за кордоном, аналізу та запровадження сучасних прогресивних освітніх зарубіжних технологій в Україні. Більш детальну інформацію можна отримати переглянувши презентацію.

Ключові дедлайни конкурсу в 2019/2020 навчальному році
До 28 жовтня - подача заявок районним координаторам на участь у конкурсі «Бобер –2019»
До 8 листопада - отримання пакету завдань, перевірка роботи пакету
10-12 листопада - отримання паролів, виконання завдань
До 20 листопада - надсилання результуючих файлів
До 31 грудня - розсилка попередніх результатів, звірка списків учасників та результатів
До 31 березня - розсилка остаточних результатів, сертифікатів та призів учасникам конкурсу «Бобер – 2019»  по навчальних закладах